DESTEKLERİMİZ

Bakım Anlaşması Hizmetleri

Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir?

Kurumların her geçen gün artan bilgi işlem yükünü yüksek hizmet kalitesiyle servis olarak almaları mümkün. Dünyada birçok kurum, farklı uzmanlıklar gerektiren BT süreçleri için bu profesyonel hizmetleri tercih ediyor. Maliyetleri azaltırken, kurum içinde sundukları BT hizmetlerinin kalitesini artırıyor...

Kurumsal Bakım Anlaşması, kurumların her geçen gün artan bilgi işlem yükünü yüksek hizmet kalitesiyle servis olarak almaları mümkün. Yapılan anlaşmaya göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı, Yazılım, Network Bilgisayar Çevre Birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, sisteme müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerin genelini kapsar.

Kurumsal Bakım Anlaşması Ne Tür Hizmetleri Kapsar? Kurumsal Bakım anlaşması süresince müşterilerimize yerinde limitsiz servis desteği, ayda bir kez periyodik koruyucu bakım, envanter takibi, arızalı cihazın müşteri yerinde onarılamadığı durumlarda yerine yedek cihaz bırakılması, Bilgisayar Donanım, Yazılım, Network diğer çevre birimleri onarımı ve Firewall Güvenlik çözümleri Ticari ve Sektörel Programların Kurulum, Eğitim ve Desteklerinin verilmesi, standart hizmetlerimizden olup gerektiği durumlarda eleman outsourcing, help desk ve benzeri hizmetler eklenebilir. Gerek olmayan hizmetler anlaşma kapsamından çıkarılabilir.

Kurumsal Bakım Anlaşmasının detaylarını maddeler halinde sunabiliriz örnekleri belirttim işimize yaramayanları yada eksikler eklenip yada çıkarılabilinir;

- Tüm bilgisayarlar için ayda bir kez periyodik bakım
- Antivirus Hizmetleri, Güncelleme ve tarama
- Otomatik (Backup) yedekleme hizmetleri (günlük, haftalık, aylık, manuel)
- Server Kurulum ve Teknik Destek İşlemleri
- Active Directoy yapılandırma ve destek hizmetleri
- Windows Azure,Office 365, Amazon Cloud Sistemler
- Veri Kurtarma v.s.
- Client Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 /Linux Teknik Destek İşlemleri
- DNS ve Hosting Hizmetleri
- Microsoft Exchange Server Kurulum, Destek ve Bakım İşlemleri (Mail hizmetleri denilebilir)
- Ağ (Network) kurulum, hız, test ve destek işlemleri
- Ticari ve sektörel programların kurulumu, eğitimi ve desteklerinin verilmesi
- Bakım Anlaşması yapan müşterilerimiz öncelikli sorun eskalasyonu ve çözümü hakkına sahiptirler.
Bakım Anlaşması boyunca gündeme gelebilecek çeşitli IT projeleri için konularında uzman Beyaz danışmanları tarafından talebiniz doğrultusunda destek sağlanacaktır. - Sınırsız telefon desteği
- Uzak bağlantı desteği
- Anlaşmalı Sunucu ve Hosting Hizmetleri

İletişim

Bizimle İletişime Geçmek İsterseniz

A name is required.
An email is required.
Email is not valid.
A phone number is required.
A message is required.
Form submission successful!
To activate this form, sign up at
Mesaj Gönderirken Hata Oluştu